Kredi - Kredi Kartı

OSTİM’de yüzde 35 bedelsiz sermaye artırımı 24 Haziran’da

Ostim Endüstriyel Yatırımlar ve İşletme A.Ş. (OSTIM), bedelsiz sermaye artırımı sürecine ilişkin önemli bir gelişmeyi Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) duyurdu.

Şirketin 7 Nisan 2026 tarihli Yönetim Kurulu kararı doğrultusunda, 590 milyon TL olan çıkarılmış sermayesinin tamamı iç kaynaklardan karşılanmak üzere yüzde 35 oranında artırılarak 796,5 milyon TL’ye çıkarılmasına yönelik başvuru, Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) tarafından onaylandı. Onay kararı, SPK’nın 17 Haziran 2026 tarihli ve 2026/39 sayılı bülteninde yayımlandı.

Bedelsiz sermaye artırımı kapsamında şirket, sermaye düzeltmesi olumlu farklarından karşılanmak üzere toplam 206,5 milyon TL tutarında yeni pay ihraç edecek.

Açıklamada yatırımcıların bedelsiz pay alma hakkı kullanım başlangıç tarihinin 24 Haziran 2026 olarak belirlendiği bildirildi.

mugisnot.com